صفحه اصلی > SLA 

بیانیه توافق سطح خدمات شرکت (SLA)

۱- ساعت کار شرکت آب وفاضلاب در حوزه اتفاقات بصورت شبانه روزی بوده و مشترکين می توانند از طریق مرکز ارتباط مردمی و تلفن 122 نسبت به اعلام حوادث و درخواست رفع آن اقدام نمايند.

۲- تارنمای شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بصورت تمام وقت (24/7) در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، از طريق " اطلاعیه زمانهاي خروج از دسترس تارنما " به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

۳- تارنمای شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها , شکایات و انتقادات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد

۴- تارنمای شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به امکان ارتباط با مسولين مجهز می باشد.

۵- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

۶- تعرفه , نحوه و زمان بندی  ارائه خدمات حوزه مشترکين بصورت الکترونيکی جهت آگاهی  مشترکين و متقاضیان در بخش امور مشترکين قرار گرفته است.

۷- به منظور حفظ و حراست اطلاعات شخصی ,اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم‌های الکترونیکی ،  بصورت محرمانه محفوظ و در اختيار ديگران قرار نخواهد گرفت .


نگارنده : مدیر سیستم               آخرین بروزرسانی : 1396/08/09

امتیازدهی
بازدید این صفحه : 757
بازدید امروز : 14
کل بازدید : 1183076
بازدیدکنندگان آنلاين : 2