صفحه اصلی > رسیدگی و رفع مشکلات ناشی از حوادث آب و فاضلاب
شرح خدمات قابل ارائه توسط مرکز ارتباطات مردمی 122 تمامی تماس های برقرار شده از کل سطح شهرهای استان توسط تلفن های ثابت و همراه بدون پیش شماره با تلفن سه رقمی 122 به مرکز ارتباطات مردمی 122 متصل می شود که سوابق آن در نرم افزار مدیریت تماس سامانه ثبت می گردد . این تماس ها به دو دسته : الف : ارتباط با اپراتور سامانه ب: بدون ارتباط با اپراتور سامانه تقسیم می شوند. الف : تماسهای ارتباط با اپراتور : پس از خوش آمدگویی تلفن گویا 122 با گرفتن شماره 1 به اپراتور متصل می گردد که از این مرحله به بعد تمامی محتویات مکالمه طرفین به صورت خودکار و خارج از اراده و کنترل اپراتور ضبط می گردد . این دسته از تماس ها عمدتاً به 5 زیر شاخه به شرح ذیل تقسیم می شود 1- دریافت تماسهای مرتبط با اعلام حوادث آب و فاضلاب و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها 2- دریافت تماسها و پاسخگویی مناسب و به موقع به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب 3- دریافت تماسهای مرتبط با اعلام مشکلات پارامترهای کیفی آب و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها 4- دریافت تماسهای مرتبط با اعلام مشکلات حوزه خدمات مشترکین و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها 5- دریافت تماسهای متفرقه شهروندان ( پیشنهادها و انتقادها ) در حوزه آب و فاضلاب و راهنمایی و پیگیری رسیدگی به موارد مطرح شده موارد 1 الی 4 در کارتابل مجزا تعریف شده و برای هر یک از شهرهای استان ثبت و به صورت برخط به شهر مربوطه ارجاع می گردد. ضمناً درخصوص حوادث از طریق پنل پیامکی آدرس و شرح حادثه به مدیر و مسئول اتفاقات شهر ارسال می گردد . الف : تماسهای بدون ارتباط با اپراتور : دراین تماس اپراتور عملاً نقشی نداشته و تماس با راهنمایی تلفن گویای 122 ( پیام ضبط شده ) به زیر منوهای ذیل هدایت می گردد : 1- شنیدن اطلاعیه های قطع آب در ابتدای تماس 2- پرداخت غیر حضوری صورتحساب آبهاء با گرفتن شماره 2 3- ارائه خدمات مشترکین دارای دو زیر منو: 1- اعلام شماره کنتور دربسته 2- راهنمایی دریافت خدمات امور مشترکین با گرفتن شماره 3 مقدور می باشد. 4- ثبت پیغام و اعلام پیشنهادها و انتقادها و پیگیری آنها با گرفتن عدد 4 5- شنیدن پیام ها و اطلاعیه ها با گرفتن شماره 5 لازم به ذکر است که از حدود 20 درصد حوادث ثبت شده به صورت رندوم نظر سنجی می شود و حوادثی که در مورد مقرر رسیدگی نشده باشند مورد پیگیری قرار می گیرد.
|




