صفحه اصلی > رسیدگی و رفع مشکلات ناشی از حوادث آب و فاضلاب 

شرح خدمات قابل ارائه توسط مرکز ارتباطات مردمی 122

تمامی تماس های برقرار شده از کل سطح شهرهای استان  توسط تلفن های ثابت و همراه بدون پیش شماره با تلفن سه رقمی 122 به  مرکز ارتباطات مردمی 122 متصل می شود که سوابق آن در نرم افزار مدیریت تماس سامانه ثبت می گردد .

 این تماس ها به دو دسته : الف : ارتباط با اپراتور سامانه  ب: بدون ارتباط با اپراتور سامانه تقسیم می شوند.

    الف : تماسهای ارتباط با اپراتور : پس از خوش آمدگویی تلفن گویا 122 با گرفتن شماره 1 به اپراتور متصل می گردد که از این مرحله به بعد تمامی  محتویات مکالمه طرفین به صورت خودکار و خارج از اراده و کنترل اپراتور ضبط می گردد .

 این دسته از تماس ها عمدتاً به 5 زیر شاخه به شرح ذیل تقسیم می شود

 1- دریافت تماسهای مرتبط با اعلام  حوادث آب و فاضلاب و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها

 2- دریافت تماسها و پاسخگویی مناسب و به موقع به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب

 3- دریافت تماسهای مرتبط با اعلام مشکلات پارامترهای کیفی آب و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها

4- دریافت تماسهای مرتبط با اعلام مشکلات حوزه خدمات مشترکین و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها

5- دریافت تماسهای متفرقه شهروندان ( پیشنهادها و انتقادها ) در حوزه آب و فاضلاب و راهنمایی و پیگیری رسیدگی به موارد مطرح شده

موارد 1 الی 4 در کارتابل مجزا تعریف شده و برای هر یک از شهرهای استان ثبت و به صورت برخط به شهر مربوطه ارجاع   می گردد.  ضمناً  درخصوص حوادث از طریق پنل پیامکی آدرس و شرح حادثه به مدیر و مسئول اتفاقات شهر ارسال می گردد .

الف : تماسهای بدون ارتباط با اپراتور : دراین تماس اپراتور عملاً  نقشی نداشته و تماس با راهنمایی تلفن گویای 122 ( پیام ضبط شده ) به زیر منوهای ذیل هدایت می گردد :

1-  شنیدن اطلاعیه های قطع آب در ابتدای تماس

2- پرداخت غیر حضوری صورتحساب آبهاء با گرفتن شماره 2

3- ارائه خدمات مشترکین دارای دو زیر منو: 1- اعلام شماره کنتور دربسته 2- راهنمایی دریافت خدمات امور مشترکین  با گرفتن شماره 3  مقدور می باشد.

4- ثبت پیغام و اعلام پیشنهادها و انتقادها و پیگیری آنها با گرفتن عدد 4

5- شنیدن پیام ها و اطلاعیه ها با گرفتن شماره 5

لازم به ذکر است که از حدود 20 درصد حوادث ثبت شده به صورت رندوم نظر سنجی می شود و حوادثی که در مورد مقرر رسیدگی نشده باشند مورد پیگیری قرار می گیرد.


نگارنده : مدیر سیستم               آخرین بروزرسانی : 1398/01/11

امتیازدهی
بازدید این صفحه : 733
بازدید امروز : 667
کل بازدید : 1183061
بازدیدکنندگان آنلاين : 1