
Organizational chart

دفتر آمار ، برنامه ریزی و بودجه
امیدرضا فیروزی
تلفن داخلی: 08638122815
سایر توضیحات
نام و نام خانوادگی : امیدرضا فیروزی | |
مدرک تحصيلی : کارشناسی | |
رشته تحصيلی : مدیریت صنعتی | |
سابقه کار : 24 سال | |
تلفن مستقيم : 38122815-086 | |
دورنگار : 38122001-086 | |
پست الكترونيك : budjeh (at) abfamarkazi.ir | |
کدپستی : 3818653313 | |
آدرس : اراک ، میدان حافظیه ، بلوار فاطمیه ، جنب استانداری ، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، ساختمان شماره دو ، طبقه دوم | |
نكته: جهت جلوگيري از هجوم ايميلهاي تبليغاتي و هرزنامه، اعلام پست الكترونيك با فرمت غير قابل شناسايي توسط ربات هاي الكترونيك در متن صفحات درج شده است. به جاي (at)، كاراكتر @ را قرارداده و فواصل قبل و بعد آن را نيز حذف نماييد. |
شرح وظایف حوزه
- _ مطالعه و تدوین راهبرد و نظام برنامه ریزی توسعه خدمات آب و فاضلاب در سطح شرکت
- _ جمع بندی و تدوین پیش نویس برنامه های بلند مدت، میانمدت و کوتاه مدت با هماهنگی سایر واحدها و ارائه آن به مراجع ذیصلاح
- _ برنامه ریزی و تطبیــق برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت با اهداف سالیانه طرح ها، پروژه ها و سایر فعالیت های شرکت
- _ بررسی و جمع بندی عملکرد و ارائه گزارشات برنامه ها به مراجع بالادستی
- _ تحلیل گزارشات عملکرد کلیه واحدهای شرکت و گردآوری آنها در قالب بانک اطلاعاتی
- _ بررسی و انطباق بودجه های سنواتی با برنامه ها و اسناد بالادستی
- _ تدوین برنامه عملیاتی و شاخص های ارزیابی آن
- _ شرکت در جلسه توجیهی برای تهیه و تدوین بودجه سالیانه و شرکت در جلسات کارشناسی بودجه
- _ تدوین دستور العمل ها و ضوابط لازم در چارچوب مقررات و آئین نامه های مصوب بودجه
- _ تشکیل جلسه توجیهی برای تهیه و تدوین بودجه سالیانه و شرکت در جلسات کارشناسی بودجه
- _ نظارت بر اجرای دقیق بودجه های سنواتی و ارائه گزارشهای لازم
- _ تهیه بودجه با نگرش برون سپاری و تنظیم بودجه عملیاتی و سرمایه ای و جاری شرکت و تهیه گزارشات عملکرد بودجه جهت ارائه
- _ اجرای نظامنامه و دستور العمل بودجه جهت تهیه بودجه عملیاتی با مشارکت سایر واحدها
- _ بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذ توضیحات لازم از مسئولین امور در مورد بودجه پیشنهادی
- _ تهیه و تلفیق بودجه پیشنهادی و تنظیم جدول تقسیم اعتبارات طرحها بر اساس سیاستها
- _ اجرای بودجه واحدها و نظارت بر اجرای صحیح بودجه
- _ تدوین شاخصها و معیارهای تدوین برنامه و بررسیهای تطبیقی و اجرای آن
- _ ارائه راه حلها و پیشنهادات جهت اصلاح بودجه در موارد لزوم
- _ نظارت بر کنترل سیکل تأمین اعتبار مطابق با سرفصلهای بودجه و جمع بندی صورت وضعیت ها و کنترل عملیات
- _ کنترل و تحلیل بودجه در مقاطع زمانی کوتاه مدت جهت اصلاح انحراف عملکرد از بودجه مصوب و تجزیه و تحلیل انحرافات هزینه و درآمد و ارائه راهکار جهت به حداقل رساندن انحرافات
- _ ایجاد بانک اطلاعاتی قیمت تمام شده آب و فاضلاب براساس هزینه های بهره برداری
- _ ایجاد بانک اطلاعات مالی و اقتصادی دقیق و به روز نگهداری آن
- _ بررسـی وضعیت اقتصـادی و ارائه راهکار مناسب کسب درآمد و تأمین منابع مالی و ارزیابی اقتصادی فعالیتها و سرمایه گذاریها
- _ تدوین روشها و سیاست های مالی و اقتصادی برای افزایش کارآیی
- _ پیگیری به منظور بهره گیری از امکانات سایر منابع
- _ گردآوری و دریافت اطلاعات از منابع اطلاعاتی و راهبری، برنامه ریزی، مدیریت و هماهنگ سازی سامانه های آماری و اطلاعاتی
- _ همکاری با دفتر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک در پیاده سازی و توسعه سیستم های اطلاعاتی و آماری
- _ همکاری با واحدهای تخصصی برای صحت سنجی اطلاعات دریافتی از واحدهای مربوطه
- _ نظارت بر ورود اطلاعات و داده ها به نرم افزارها، یانک های اطلاعاتی و ...
- _ تجزیه و تحلیل اطلاعات در قالب گزارش ها و نمودار های تحلیلی و تهیه گزارش در قالب آمارهای ماهیانه، فصلی، سالیانه و سایر موارد
- _ تهیه برنامه های آماری (بلندمدت، میان مدت، کوتاه مدت)
- _ کنترل فرآیند اطلاعات تولید شده در سطح شرکت
- _ درخواست برنامه های آموزشی در رابطه با آمار و سیستم های اطلاعاتی
- _ تهیه گزارش های دوره ای از وضعیت فعالیت های مرتبط با آمار
- _ تشکیل جلسات و تعریف اقلام اطلاعاتی
- _ شناسنامه دار کردن اقلام و شاخص های آماری
- _ پیگیری و اجرای ارزیابی عملکرد ستاد شرکت و امورات تابعه
- _ اجرای دستورالعمل های ارزیابی عملکرد و تهیه مستندات لازم
سوابق تحصیلی
رشته تحصیلی | مدرک تحصیلی | محل اخذ مدرک | تاریخ اخذ مدرک |
---|---|---|---|
مديريت صنعتي | ليسانس | 1384/01/02 |
سوابق شغلی
سمت شغلی | محل کار | تاریخ شروع | تاریخ پایان | موضوع پاسخگویی |
---|---|---|---|---|
تکنسين نقشه برداري | 1380/01/01 | 1387/10/30 | ||
کارشناس مسئول حسابداري قيمت تمام شده | 1387/11/01 | 1393/06/31 | ||
کارشناس خدمات مشترکين | 1393/07/01 | 1399/07/14 | ||
رئيس اداره خدمات مشترکين | 1399/07/15 | 1401/09/12 | ||
مدير دفتر نظارت بر درآمد و وصول مطالبات | 1401/09/13 | 1402/01/31 | ||
کارشناس بودجه | 1402/12/29 | 1404/06/29 | ||
مدیر دفترآمار، برنامه ريزي و بودجه | 1404/06/30 | تاکنون |
دوره های آموزشی
نام دوره | مدت دوره | برگزار کننده | تاریخ اخذ مدرک | توضیحات |
---|---|---|---|---|
No record found |
زیر مجموعه ها
No record found